Новият Форум - http://cs-unique.tk/
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Новият Форум - http://cs-unique.tk/
 
ИндексПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход

 

 Урок за Zombie Plague 4.3

Go down 
АвторСъобщение
wInzIp
Баннат
Баннат
wInzIp


Male Брой мнения : 62
Точки : 129
Репутация : 0
Дата на Регистрация : 19.11.2010
Години : 32
Местожителство : Търговище

Урок за Zombie Plague 4.3 Empty
ПисанеЗаглавие: Урок за Zombie Plague 4.3   Урок за Zombie Plague 4.3 Icon_minitimeНед Ное 28, 2010 1:51 am

// General
// -------
zp_delay 10 // Time before any game mode starts in seconds
zp_lighting "c" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]
zp_thunderclap 90 // Thunderclap rate in seconds [0-disabled]
zp_triggered_lights 1 // Allow map triggered lights (e.g. light switches)
zp_remove_doors 0 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves
zp_remove_dropped 0 // Time before removing dropped weapons in seconds [0-disabled]
zp_remove_money 0 // Remove player's money
zp_buy_custom 1 // Enable custom buy menus
zp_random_weapons 0 // Whether players should get weapons randomly instead of buying them
zp_admin_models_human 1 // Enable admin player models for humans
zp_admin_knife_models_human 0 // Enable admin knife models for humans
zp_admin_models_zombie 1 // Enable admin player models for zombies
zp_admin_knife_models_zombie 0 // Enable admin knife models for zombies
zp_zombie_classes 1 // Enable zombie classes
zp_stats_save 1 // Temporarily save player's ammo packs and zombie class when they disconnect
zp_starting_ammo_packs 5 // Starting amount of ammo packs for new players
zp_prevent_consecutive_modes 1 // Prevent the same game mode from being played two rounds in a row
zp_keep_health_on_disconnect 1 // Whether the health of the Nemesis/Survivor chosen to keep the round going should be set to that of the leaving player's

На първия ред командата "zp_delay 10" ви е времето до появата на първото зомби което се отброява в секунди демек "10" означава че 10 секунди след започването на новия рунд някой от играчите ще стане зомби

Втората команда zp_lighting "c" служи за това колко ще бъде тъмна или светла картата
zp_lighting "а" - много тъмно
zp_lighting "z" -много светло
Изберете си някоя от буквите на латинската азбука докато настроете светлината по ваш вкус.

Третата команда "zp_thunderclap 90" ви настройва на колко секунди да се показват светкавици и да се чуват грамотевици "90" означава на всеки 90 секунди.

Командата "zp_triggered_lights 1" служи за задействане на осветлението на картата "1" включено "0" изключено.

Командата "zp_remove_doors 0" служи за премахване на вратите от картата
[0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
"0" не маха вратите
"1" премахва някои
"2" премахва всички

Командата "zp_block_suicide 1" Пречи на хората да се самоубиват "1" включено "0" изключено

Командата "zp_remove_dropped 0" служи за премахването на хвърлените оръжия
"0" -изключено
"1"-включено

Командата "zp_remove_money 0" служи за премахването на парите от сървъра но ако искате да има замествате "0" със "1" .

Командата "zp_buy_custom 1" служи за безплатните оръжия във сървъра
"1" включено
"0"-изключено

Командата "zp_admin_models_human 1" служи за пускането на моделите на админа
"1"-включено
"0"-изключено

Командата "zp_admin_knife_models_human 0" служи за да сложите нож на админа
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_admin_models_zombie 1" служи за да слагате определени раце от вас ръце на зомби за админа
"0"-включено
"1"-изключено

Командата "zp_zombie_classes 1" служи за активирането на зомби класовете.
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_stats_save 1" служи за временно запаметяване на зомби раса и ammo pack's
ако са ви кикнали или ако без да искате сте излезли.
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_starting_ammo_packs 5" ви определя с колко ammo да започне вашата игра
"5" означава с 5 ammo packs
Настройва се по желание !

Това бяха основните команди на 1-ви раздел
Пропуснах някои защото не са толкова важни

Сега нека да преминем към втори раздел
// Deathmatch
// ----------
zp_deathmatch 0 // Deathmatch mode, respawn as: [0-disabled // 1-human // 2-zombie // 3-randomly // 4-balance]
zp_spawn_delay 5 // Delay before respawning on deathmatch mode in seconds
zp_spawn_protection 5 // Spawn protection time for deathmatch in seconds [0-disabled]
zp_respawn_after_last_human 1 // Respawn players if only the last human is left
zp_infection_allow_respawn 1 // Allow respawning on infection rounds
zp_nem_allow_respawn 0 // Allow respawning on nemesis rounds
zp_surv_allow_respawn 0 // Allow respawning on survivor rounds
zp_swarm_allow_respawn 0 // Allow respawning on swarm rounds
zp_plague_allow_respawn 0 // Allow respawning on plague rounds

Командата "zp_deathmatch 0" служи за активирането на Respawn на сървъра
"0"-изключено
"1"-ще се прераждате като хора
"2"-ще се прераждате като зомбита
"3"-ще се прераждате различно
"4"- ще се прераждате балансирано

Командата "zp_spawn_delay 5" служи като време до вашето прераждане демек ако са ви убили
ще се преродите след като измине времето зададено в секунди

Командата "zp_spawn_protection 5" служи за протекция(предпазване) което е в срок зададен от вас в секунди след като се преродите

Командата "zp_respawn_after_last_human 1" служи за прераждане на нов играч зависи от рунда ако предищния играч е излязъл от сървъра по някаква причина
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_infection_allow_respawn 1" името и подсказва за какво служи

Командата "zp_nem_allow_respawn 0" прераждате се във Немесис рундове
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_surv_allow_respawn 0" служи за прераждане във Сървайвър рундове
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_swarm_allow_respawn 0" служи за прераждане във Swarm mod рундове
"0"-изключено
"1"-включена

Командата "zp_plague_allow_respawn 0" служи за прераждане във Plague mod рундове
"0"-изключено
"1"-включено

Това бяха основните команди за респаун на сървъра ви

Нека да преминем към третия раздел "Extra Items"
// Extra Items
// -----------
zp_extra_items 1 // Enable extra items
zp_extra_weapons 1 // Include weapons
zp_extra_nvision 1 // Include night vision
zp_extra_antidote 1 // Include antidote
zp_extra_antidote_limit 999 // Antidote purchase limit per round
zp_extra_madness 1 // Include zombie madness
zp_extra_madness_limit 999 // Zombie madness purchase limit per round
zp_extra_madness_duration 5.0 // Zombie madness duration
zp_extra_infbomb 1 // Include infection bomb
zp_extra_infbomb_limit 999 // Infection bomb purchase limit per round

Както знаете Extra Items това са екстрите които можете да си закупите чрез чрез спечеления от вас ammo pack....

Командата "zp_extra_items 1" служи за пускане на екстрите
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_extra_weapons 1" пуска към екстрите ви и оръжия default ;AWP;m249;auto-sniper
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_extra_nvision 1" служи за пускане на на нощно виждане към екстрите
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_extra_antidote 1" служи за пускане на антидот към екстрите
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_extra_antidote_limit 999" служи като лимит на антидота за един рунд
"999" е броя на антидота който можете да вземете за един рунд

Командата "zp_extra_madness 1" служи за да покаже лудоста на зомбито чрез тая лудост зомбито става червено като немесиса и издава звуци....

Командата "zp_extra_madness_limit 999" служи като лимит за един рунд колко пъти може да вземете тази екстра
"999" е настроения брой
Настройвате си го пожелание.

Командата "zp_extra_madness_duration 5.0" служи като време в което зомбито показва лудоста си .
Определя се в секунди!
"5.0" е секундите в които може да видите тази екстра .

Командата "zp_extra_infbomb 1" служи за пускане на инфектира6та бомба към екстрите.

Командата "zp_extra_infbomb_limit 999" е лимита на инфектиращите бомби за един рунд .

Така нека да преминем към следващия раздел :
// Flashlight & Nightvision
// ------------------------
zp_nvg_give 1 // Give nightvision [0-disabled // 1-enabled // 2-enabled, but no auto turning on]
zp_nvg_custom 1 // Enable custom nightvision
zp_nvg_size 240 // Nightvision size (radius)
zp_nvg_color_R 0 // Zombie custom nightvision color (red)
zp_nvg_color_G 150 // Zombie custom nightvision color (green)
zp_nvg_color_B 130 // Zombie custom nightvision color (blue)
zp_nvg_hum_color_R 0 // Human/Spectator custom nightvision color (red)
zp_nvg_hum_color_G 150 // Human/Spectator custom nightvision color (green)
zp_nvg_hum_color_B 130 // Human/Spectator custom nightvision color (blue)
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis custom nightvision color (red)
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis custom nightvision color (green)
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis custom nightvision color (blue)


Командата "zp_nvg_give 1" служи за даване на нощно виждане в сървъра
"1"-включено
"2"-включено но не автоматично

Чрез командата "zp_nvg_custom 1" можете да направите нощното виждане различно
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_nvg_size 240" служи за радиус на нощното виждане демек колко надалеч можете да виждате със нощно виждане"
"240" е радиуса настройва се пожелание !

zp_nvg_color_R 0 -червено
zp_nvg_color_G 150-зелено
zp_nvg_color_B 0-синьо

Това са цветовете на нощното виждане
има рездели към него за Nemesis,Human и Zombie
Можете да ги смесвате и да получите други цветове чрез което придавате малко свежест в сървъра ви

Това бяха основните команди на този раздел
Извинявайте че другите ги пропуснах но те не са толкова важни като тези

Нека да минем към следващия раздел
// Knockback
// ---------
zp_knockback 1 // Enable weapon knockback (note: pain shock free increases knockback effect)
zp_knockback_damage 1 // Use damage on knockback calculation
zp_knockback_power 1 // Use weapon power on knockback calculation
zp_knockback_ducking 0.25 // Knockback multiplier for crouched zombies [0-knockback disabled when ducking]
zp_knockback_distance 500 // Max distance for knockback to take effect
zp_knockback_nemesis 0.25 // Nemesis knockback multiplier [0-disable knockback for nemesis]

Командата "zp_knockback 1" активира отблъскването когато стреляте с някое оръжие
"0"-изключено
"1"-включено

Командата "zp_knockback_damage 1" сама подсказва за какво служи

Командата "zp_knockback_power 1" служи за активиране на силата на всяко оръжие
Всяко оръжие има своя сила на удара!

Командата "zp_knockback_ducking 0.25" активира отблъскването на зомбито когато е клекнало..
Настройва се пожелание!

Командата "zp_knockback_distance 500" служи за далечина на отблъскването при удар
Настойва се пожелание!

Командата "zp_knockback_nemesis 0.25" активира отблъскване на Немесиса
Настройва се пожелание!

Преминаваме в следващия раздел
// Longjump
// --------
zp_leap_zombies 0 // Give leap to Zombies [0-disabled // 1-enabled // 2-only first zombie // 3-only last zombie]
zp_leap_zombies_height 300 // Upwards force
zp_leap_zombies_cooldown 5.0 // Time between leap use
zp_leap_nemesis 1
zp_leap_nemesis_force 500
zp_leap_nemesis_height 300
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0
zp_leap_survivor 0 // Give leap to Survivor
zp_leap_survivor_force 500 // Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force
zp_leap_survivor_cooldown 1.0 // Time between leap uses

Командата "zp_leap_zombies 0" активира дългия скок на зомбитата
"0"-изключено
"1"-включено
"2"-само първото зомби

Командата "zp_leap_zombies_height 300" е за дължината на скока

Командата "zp_leap_zombies_cooldown 5.0" е времето през което зомбито може да направи дълъг скок
Настройва се по ваше желания времето се отброява в секунди !

zp_leap_nemesis 1
zp_leap_nemesis_force 500
zp_leap_nemesis_height 300
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0

Командите за дълъг скок са същите като на зомбитата всичко става по същия начин !

zp_leap_survivor 0 // Give leap to Survivor
zp_leap_survivor_force 500 // Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 // Upwards force
zp_leap_survivor_cooldown 1.0 // Time between leap uses

Командите за дълъг скок на Сървайвъра са същите както при Немесиса и Зомбитата

Преминаваме към следващия раздел !
// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Health
zp_human_last_extrahp 300 // Last human's extra health reward
zp_human_speed 240 // Speed
zp_human_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_human_damage_reward 200 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
zp_human_frags_for_kill 2 // How many frags humans get for killing a zombie

Командата "zp_human_health 100" служи за живота на хората
"100" е нормалната им кръв!
Можете да я увеличавате или смалявате до колкото искате

Командата "zp_human_last_extrahp 300" е много интересна
Когато остане сам човек срещу зомби/та кръвта му се увеличава с бройката която е настроено
Например имате 100hp и останете сам срещу някое зомби кръвта ви ще стане 400hp

Командата "zp_human_speed 240" определя вашета скорост
"240" е нормалната скорост

Командата "zp_human_gravity 1.0" определя високия скок на хората
"1.0" е нормален
"0.5" се равнява на 500 гравитация

Командата "zp_human_armor_protect 1" позволява да ползвате броня която предпазва от зомбитата докато не свърши нейното hp

Командата "zp_human_unlimited_ammo 1" служи за муницийте на вашето оръжие
"0"-свършват патроните и пълнителите
"1"-свършват патроните но пълнителите си остават безкрайни
"2"-имате безкрайни патрони и безкраен пълнител

Командата "zp_human_damage_reward 500" определя на колко вземат от вас демидж на зомби да ви дава ammo pack

Командата "zp_human_frags_for_kill 2" определя колко фрага да ви дава след като убиете зомби

Преминаваме към следващия раздел !
// Custom Grenades
// ---------------
zp_fire_grenades 1 // Enable napalm grenades (overrides HE)
zp_fire_duration 10 // Burning duration in seconds
zp_fire_damage 5 // Burning damage (every 0.2 secs)
zp_frost_grenades 1 // Enable frost grenades (overrides FB)
zp_frost_duration 3 // Freeze duration in seconds
zp_flare_grenades 1 // Enable flare grenades (overrides SG)
zp_flare_duration 60 // Flare lightning duration in seconds
zp_flare_size 25 // Flare lightning size (radius)
zp_flare_color 0 // Flare color [0-white // 1-red // 2-green // 3-blue // 4-full random // 5-random between r,g,b]

Npalm nades
"zp_fire_grenades 1" Пуска горящи гранати (Заместващи HE граната)

"zp_fire_duration 10" Колко секунди да продължава да гори

"zp_fire_damage 5" По колко кръв да взима на всеки 0.2 секунди

Frost nades
"zp_frost_grenades 1" Пуска замразяващи гранати (Заместващи Flash граната)

"zp_frost_duration 3" Колко секунди зомбито да бъде замразено

Flare nades
"zp_flare_grenades 1" Пуска светещи гранати (Заместващи Smoke граната)

"zp_flare_duration 60" Радиуса на гранатата (Колко надалеч да свети)

"zp_flare_color 0" Цвета на светещите гранати
"0"-бял
"1"-червен
"2"-зелен
"3"-син
"4"-различен
"5"-различно между червен,син.зелен

Преминаваме към следващия раздел !
// Zombies
// -------
zp_zombie_first_hp 2.0 // First zombie HP multiplier (2.0 = double health)
zp_zombie_armor 0.75 // Armor multiplier (0.75 = zombies take 75% damage only)
zp_zombie_hitzones 0 // Allowed hitzones bitsum (look into fun.inc for body part bits) [0-disabled]
zp_zombie_infect_health 100 // How much health a zombie regains with every infection
zp_zombie_infect_reward 1 // Ammo packs given to zombies for infecting/killing a human
zp_zombie_frags_for_infect 1 // How many frags zombies get for infecting a human

"zp_zombie_first_hp 2.0" С колко пъти да се увеличи кръвта на първото зомби

"zp_zombie_armor 0.75" С каква сила да удря зомбито когато натиснете mouse2
Нормално взима 75% от кръвта на хората

"zp_zombie_hitzones 0" активиране на специални зони на удряне за инфекция
"0"-изключено
"1"-включено

"zp_zombie_infect_health 100" награда живот при инфектиране на човек

"zp_zombie_infect_reward 1" Колко ammo да получава при инфектиране на човек

"zp_zombie_frags_for_infect 1" Колко фрага да получи след като инфектира човек

Преминаваме към следващия раздел !
// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Enable nemesis mode
zp_nem_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_nem_min_players 0 // Minimum players required
zp_nem_health 0 // Health [0 - human count*base health]
zp_nem_base_health 0 // Base health [0 - use first zombie's health]
zp_nem_speed 250 // Speed
zp_nem_gravity 0.5 // Gravity (0.5 = half)
zp_nem_damage 250 // Damage per hit
zp_nem_glow 0 // Glow effect
zp_nem_aura 1 // Halo effect
zp_nem_painfree 0 // Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_nem_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs


"zp_nem_enabled 1" Разрешаване на Немесис рунд

"zp_nem_chance 20" пускане на един Немесис на определен брой хора

"zp_nem_min_players 0" Минимален брой играчи от тази раса

"zp_nem_health 0" Колко живот да има
"0" увеличава се в пъти в зависимост от това колко хора има в сървъра

"zp_nem_speed 250" Скороста на Немесиса

"zp_nem_gravity 0.5" гравитацията на Немесиса

"zp_nem_damage 250" По-колко живот да взема немесиса на удар с ножа си

"zp_nem_glow 1" Да бъде ли Немесиса обгърнат със червен щит

"zp_nem_aura 1" Да има ли Немесиса червена светлина около себе си

"zp_nem_ignore_frags 1" Немесиса не може да получава фрагове настройте го на "0" и ще получава

"zp_nem_ignore_rewards 1" Немесиса не може да получава ammo настройте го на "0" и ще получава

Преминаваме към седващия раздел !
// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Enable survivor mode
zp_surv_chance 20 // Chance (1 in X)
zp_surv_min_players 0 // Minimum players required
zp_surv_health 0 // Health [0 - zombie count*base health]
zp_surv_base_health 0 // Base health [0 - use human's health]
zp_surv_speed 230 // Speed
zp_surv_gravity 1.25 // Gravity (0.5 = half)
zp_surv_glow 0 // Glow effect
zp_surv_aura 1 // Halo effect
zp_surv_painfree 1 // Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 // Whether to earn frags
zp_surv_ignore_rewards 1 // Whether to earn ammo packs
zp_surv_weapon "weapon_m249" // Survivor's weapon (given by default)
zp_surv_unlimited_ammo 2 // Unlimited ammo for Survivor [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

"zp_surv_enabled 1" Разрешава Сървайвър рундовете

"zp_surv_chance 20" На какъв брой хора в сървъра да пуска по един Сървайвър

"zp_surv_min_players 0" Минимален брой Сървайвъри в сървъра

"zp_surv_health 0" Живота на Сървайвъра
"0"-кръвта на Сървайвъра ще бъде според това колко хора има в сървъра

"zp_surv_speed 230" Скороста на Сървайвъра

"zp_surv_gravity 1.25" Неговата гравитация

"zp_surv_glow 1" да бъде ли сървайвъра обгърнат със син щит

"zp_surv_aura 1" да има ли светлина около него

"zp_surv_ignore_frags 1" Сървайвъра не може да получава фрагове настройте го на "0" и ще получава

"zp_surv_ignore_rewards 1" Сървайвъра не може да получава ammo настройте го на "0" и ще получава

"zp_surv_weapon "weapon_m249" " Оръжието на Сървайвъра можете да го сменяте но винаги трябва да започва със weapon_ и със точното име на оръжието
Например: weapon_m4a1 това е оръжието познато на всички като m-16

"zp_surv_unlimited_ammo 2" С тази команда определяте дали да са безкрайни патрони на Сървайвъра или не
"0"-не
"1"безкрайни пълнители но не и патрони
"2"-безкрайни патрони и пълнители

Това бяха най-важните команди на Zombie Plague v4.3

Нека да преминем към най-често задавания от вас въпрос а той е :
Как да сменя моделите на зомбитата,немесиса,сървайвъра и хората?
Как да сменя звуците и другите неща в сървъра ?

Сега във тоя урок ще разберете !!!

Нека да преминем към смяната на хората,немесиса сървайвъра

Влизате във директорията на вашия Counter strike
addons/amxmodx/confg/zombieplague.ini

Отваряте го с някоя текстообработваща програма
Завъртате ролката на мишката и малко по надолу виждате


[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = zp_aura_leet , zp_aura_urban
NEMESIS = uctt_l4d_tank
SURVIVOR = vip
ADMIN ZOMBIE = hulk
ADMIN HUMAN = vip

тея модели са мойте не са оригиналните

Значи след като сте сложили модела на човека или зомбито във cstrike/models/player
Копирате името на модела и го слагате до изписания играч например :

NEMESIS = uctt_l4d_tank сега е така искате да добавите модела Fast_zombie
Трябва да се получи така

NEMESIS= Fast_zombie

При другите е същото иска=х да кажа при смяната на сървайвър човек немесис

А ако искате повече модели да сложите на един играч правите така да се получи

NEMESIS = uctt_l4d_tank , Fast_zombie и т.н

Нека да преминем към смяната на някой от моделите на оръжията и на ръцете на немесиса и хората

10-тина реда по-надолу ще видите това
[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/AYO_CS/v_knife_human_ayo.mdl
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_ayo_zombie.mdl
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_ayo_zombie.mdl

тука е малко по-сложно
Трябва да посочите точната директория на модела например:
models/zombie_plague/v_knife_ayo_zombie.mdl
И винаги трябва да завършва модела на .mdl

Нека да преминем към звуците на мода

по надолу ще видите това:

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = ayo_zombie_wins/win_zombies3.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/win_humans7.wav
WIN NO ONE = sound/pesenka.wav
ZOMBIE INFECT = zombie_infect/ayo_zombie_call.wav
ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav
NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav
ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die_ayo.wav
ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav
ZOMBIE MISS SLASH = weapons/knife_slash1.wav , weapons/knife_slash2.wav
ZOMBIE MISS WALL = weapons/knife_hitwall1.wav
ZOMBIE HIT NORMAL = weapons/knife_hit1.wav , weapons/knife_hit2.wav , weapons/knife_hit3.wav , weapons/knife_hit4.wav
ZOMBIE HIT STAB = weapons/knife_stab.wav
ZOMBIE IDLE = nihilanth/nil_now_die.wav , nihilanth/nil_slaves.wav , nihilanth/nil_alone.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav
ZOMBIE IDLE LAST = nihilanth/nil_thelast.wav
ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav
ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/nemesis2.wav
ROUND SURVIVOR = zombie_plague/survivor1.wav , zombie_plague/survivor2.wav
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav
ROUND MULTI = ambience/the_horror2.wav
ROUND PLAGUE = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/survivor1.wav
GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav
GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav
GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav
GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav
GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav
GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit4532.wav
GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav
GRENADE FLARE = items/nvg_on.wav
ANTIDOTE = items/smallmedkit1.wav
THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav

погледнете сега ше ви покажа как да смените някой звук:

Например :
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav

ако искате да добавите някой звук той задължително трябва да бъде във формат .wav

например звука ще се казва "infekciq"

Правите го да се получи така

аз ще си добавя звука примерно във папка sound/zombie_plague

Правите го да се получи така

ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav , zombie_plague/infekciq.wav

Задължително трябва да завършва на .wav

Ако искате да си пуснете музика в сървъра малко по надолу ще видите това


[Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds)
INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17
NEMESIS ENABLE = 0
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
NEMESIS DURATIONS = 17
SURVIVOR ENABLE = 0
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SURVIVOR DURATIONS = 17
SWARM ENABLE = 0
SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SWARM DURATIONS = 17
PLAGUE ENABLE = 0
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
PLAGUE DURATIONS = 17

Хубавото на тази екстра е че можете да пускате музика във формат .mp3

Сега ще ви покажа как да го направите "
ще взема пример с infection рундовете

INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17

ще взема пример с една песен която ще се казва "Nightwish" файла ще бъде примерно във папка "music"

Ето как трябва да стане :

INFECTION ENABLE = 1
INFECTION SOUNDS = music/Nightwish.mp3
INFECTION DURATIONS = 300


INFECTION ENABLE = 1 - чрез това разрешавате да се пуска музика във рунда

INFECTION SOUNDS = music/Nightwish.mp3 - чрез това посочвате директорията на музиката

INFECTION DURATIONS = 300 - чрез това и посочвате колко секунди може да продължи


Ако искате да пуснете дъжд,мъгла или сняг малко по надолу трябва да видите това:

[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 1
FOG DENSITY = 0.0016
FOG COLOR = 128 128 0

ако искате да вали дъжд трябва да го направите така:
RAIN = 1

ако искате да вали сняг трябва да го направите така
SNOW = 1

ако искате да има мъгла в сървъра трябва дасе получи така
FOG = 1

има и една друга екстра , можете да сменяте цвета на мъглата
FOG COLOR = 128 128 0
вижте!

FOG COLOR = 128 0 0 -така ще стане червена

FOG COLOR = 0 128 0 -така ще стане зелена

FOG COLOR = 0 0 128 -така ще стане синя

FOG COLOR = 128 128 0 -така ще стане жълта

FOG COLOR = 128 128 128 -така ще стане бяла(нормална)

FOG COLOR = 0 128 128 begin_of_the_skype_highlighting 0 128 128 end_of_the_skype_highlighting -така ще стане синьо-зелена

FOG COLOR = 128 0 128 - така ще стане лилава

Над конфигурацийте за времето дъжд,сняг.мъгла ще видите това:

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 0
ANTIDOTE = 10
ZOMBIE MADNESS = 5
INFECTION BOMB = 20

Чрез това си настройвате по колко ammo да ви струват екстрите

Ако искате да смените небето във сървъра малко по надолу трябва да видите това :

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 1
SKY NAMES = space

ще ви дам кодовете на любимите ми....
те са : alien1 , alien3 , space , blood1_

Ако искате да смените небето трябва да го направите така аз ще взема пример със "alien3"
трябва да е получи така:

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 1
SKY NAMES = alien3

Ако искате да увеличите силата на някои оръжия демек като ударят зомби да хвърчи по назад
по надолу трябва да видите това

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 2.4
SCOUT = 6.5
XM1014 = 11.0
MAC10 = 2.3
AUG = 5.0
ELITE = 5.4
FIVESEVEN = 2.0
UMP45 = 2.4
SG550 = 5.3
GALIL = 5.5
FAMAS = 5.5
USP = 2.2
GLOCK18 = 2.0
AWP = 10.0
MP5NAVY = 2.5
M249 = 7.2
M3 = 12.0
M4A1 = 9.0
TMP = 2.4
G3SG1 = 6.5
DEAGLE = 6.3
SG552 = 5.0
AK47 = 8.0
P90 = 2.0

тези цифри ви определят силата на удара
Например:
M3 = 12.0 - това ви е помпата колкото по голямо число е толкова по-силен ще е удара и обратното колкото по-малко е числото толкова по слаб ще е удара му !


После като затваряте давате му "да" ако уиндовса ви е на бг или "yes" ако е на английски....
И новите ви настройки ще бъдат настроени !


Така нека да преминем към смяната на моделите на зомбитата
влизате във директорията

addons/amxmodx/scripting/zp_zclasses40.sma

Отваряте го с някоя текстообработваща програма

и трябва да ви излезе това:

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Balanced Zombie A.Y.O" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "gonome" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie A.Y.O" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "leaper" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jump Zombie A.Y.O" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "leaper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Fat Zombie A.Y.O" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "gonome" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass4_health = 2700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie A.Y.O" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "hulk" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

ще ви дам пример как да смените зомбитата как да увеличите бързината и гравитацията на зомбитата :wink:

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie A.Y.O" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "leaper" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5


нека модела на зомбито ни да се казва "Nemesis"
ръцете му щте ги наречем "v_knife_nemesis2"

Ще увелича скороста на 280

живота на 1500

А гравитацията на 400

Ще сменя също и името например зомбито ще се казва Nemesis-cs-bg.info

И сега вижте как трябва да се получи



// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Nemesis-cs-bg.info" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "Nemesis" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_nemesis2.mdl" }
const zclass2_health = 1500
const zclass2_speed = 280
const Float:zclass2_gravity = 0.4
const Float:zclass2_knockback = 1.5


След като приключите затваряте разбира се сейфате го задължително като му давате "yes" :wink:

След това във папка cstrike/addons/amxmodx/scripting ще видите един файл който се казва
"compile.exe"
Кликвате два пъти върху него и чакате докато най отдолу ви покаже "Press enter to exit..._"

Това показва че плугина се е компилирал и ви остава само едно ....:

Влизате във cstrike/addons/amxmodx/scripting/compiled

Там са запаметени настроените от вас нови плъгини

Търсите в тази папка плъгина "zp_zclasses40.amxx" и го замествате със тоя във директория
cstrike/addons/amxmodx/plugins

И вече имате нови скинове на зомбитата и новите им настройки като бързина , гравитация, и име са запазени

Взето от http://www.cs-bg.info
Върнете се в началото Go down
http://www.cs-deth.tk
 
Урок за Zombie Plague 4.3
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Новият Форум - http://cs-unique.tk/ :: Counter-Strike 1.6 :: Уроци-
Идете на: